blått o co.

H är ute och reser igen och jag har varit trött, trött, sliten, ledsen. Igår var en riktig bottennotering. Länge sedan jag varit så väldans i spillror. Blått big time eller vad man ska säga. Men så är livet ibland, men som tur är inte jämt. Hm. Häromdagen var det i alla fall andra kulörer och gladare färger när jag och tjejerna målade inför mormor Hildes födelsedagsfest. Delar lite av det!

Vi målade och målade. L fyllde heeeeela pappret! OCH valde en annan färg än mörkblått som är hennes favorit. Det är två stora saker på samma gång!
 
Själv stod jag för massproduktion i räsertempo. Roligt! Superenkel färglek. Akvarell hyfsat flödigt med gladpack ovanpå. Fina effekter som gör sig själva!
L meckar med eget projekt, jag totalt oinblandad, upptagen med mitt. Men tror ändå att jag spelar en relevant skuggroll  på något vis ;)
Inte så dumt va?  Så enkelt.
Tack för alla era snälla och uppmuntrande kommentarer på förra inlägget förresten. Ni är bäst!

Kommentarer

  1. Verkar som att vi var i samma dal igår... ingen höjdare... KRAM

    SvaraRadera
  2. Du Louise, jag hejar på dig. Snart är allt rosenrött igen, promise! Kram

    SvaraRadera
  3. Bottennoteringar är hemska!!! Som tur var är dagen efter aldrig som dagen var idag. Hur det än blir imorgon, så är det aldrig exakt samma. Hoppas att du erfor det idag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. så är det, det är ändå något bra med botten för det är ju botten liksom. uppåt nu!

      Radera
  4. Pray for you and the girls! This method to paint is so creative, and it must be wonderful to paint with the girls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you Cheng-Wei! I feel much better now a couple of days later. and yes, it is so lovely to paint with them and this activity is very simple and fun for both children and grown ups. Happy to hear from you, I think of you often. Hope you are doing well.

      Radera
  5. Skönt då att måla utan prestationskrav och njuta av leken med färger, vatten och GLADpack :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg