gulligt

Vi skulle egentligen bara fylla på med strumpbyxor och sånt igår men jag föll pladask för den randiga pyjamasen i stlk 50 (oförnuftigt litet, jag vet, men tvillingar brukar väl vara små?! ) och Lova för den vita outfitten i samma stlk. När jag stod där med bebiskläderna i handen blev det lite mer verkligt. Vi väntar två små pojkar! Tänk! Jag blir lite tossig ärligt talat. "De där byxorna med de små fötterna är ju bara sååååå gulliga" sa L när vi kom hem. "Ja, och tänk, bebisarna kommer vara ännu gulligare tror jag"  svarade jag. "Jo, men inte just nu, nu är faktiskt byxorna gulligare..." 1-0 till Lova.

Och hennes funderingar i bilen på samma tema: "åh, jag hoppas bebisarna kommer vara gulliga! (paus) Men är dom inte det, så kommer jag tycka om dom ändå".


Kommentarer

  1. Med sådana gulliga storasystrar så kommer småpojkarna garanterat att vara übergulliga.

    SvaraRadera
  2. Finns det gulligare än bebiskläder? Det skulle väl vara själva bebisen då... Vilka fina små kläder ni har valt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg