s.o.s


Okej, jag behöver knappast säga att jag inte vet något om web-design. Sidans utseende talar sitt tydliga språk. Dåligt har blivit värre men jag är rädd för att vi står inför en bottomless pit av fuldesign där det inte finns några gränser för vad för klantigt jag kan lyckas åstadkomma här.

Jag tänkte att jag väl helt enkelt får pröva mig fram för att lära mig men det måste väl finnas något sätt att göra det utan att det blir ändrat på själva bloggen....? Det finns ju en ruta för förhandsgranskning men den visar ingenting eller i bästa fall bara den nedre delen av sidan, inte rubriken. Eller? What to do? Om någon barmhärtig själ där ute vill ge mig råd vore det underbart... pleeease! hur gör man?

Kommentarer

  1. Tips som jag använde mig av när jag bloggade: skaffa ytterligare en blogg som bara du har tillgång till som du kan testa och leka med. Testa alla ändringar där innan du gör den i din egen fina louisevisblogg. fö gillar jag ditt sätt att skriva!

    SvaraRadera
  2. haha! jag vet precis hur du känner. ditt inlägg i kombo med utseendet lockade fram ett asgarv. man får smått panik, men varför?! spela roll, fulblogg är helt okej.

    SvaraRadera
  3. ok, Har reggat en spegelblogg nu på anonym adress, får testa mig fram där, kanske kan det råda bot på det här tids nog. Tills dess, fulblogg it is! :) Tack hörrni!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg