risigt

För balansens skull bjuder jag idag på en rätt oglamorös bild från vårt köksfönster imorse. Riktigt risigt asså. Det är tydligen sånt här uselt majväder över hela halva Sverige idag men det bekräftar ändå beslutet att flytta. När jag kollar på vår hemnetannons börjar jag ju nästan undra men nu minns jag hur det också kan se ut.



Så. Med en total avsaknad av gå-ut-längtan tänkte jag att vi skulle ha en mysig myspysseldag inomhus men det har gått åt pipan kan jag säga. Gnäll och grin och stök blev istället vad förmiddagen bestod av. Gav upp till slut och satte på tv:n där vi sen somnade alla tre framför barnkanalens eviga ström av film. Ja ja, sånna dagar har man också. Hoppas på en bättre eftermiddag.

Kommentarer

  1. i en annan del av sverige. typ samma hos oss. har tom tänkt lägga upp några post påsk bilder själv.
    mysiga kort, fint ris! kram

    SvaraRadera
  2. :) det kanske behövs flyttas längre än till grannsocken då... aniika är nog helt rätt ute!

    SvaraRadera
  3. Ja, sådana dagar finns också och det är helt ok.
    Kramisar från Mo

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg