upp en level

Kanske faller det här inlägget i kategorin sånt man kommer ångra haha, men here we go: Ett litet klipp från morgonens lek! Lova kom bärandes med notstället och bad som så många gånger de senaste dagarna att jag skulle plocka fram mamma-flöjten, som hon kallar den. Rostigt men roligt, multitaskingen når nya nivåer...






Minns en konversation jag hade som liten tjej med musikskolans chef på ridskolan hemma i Stenungsund (eller, det var nog inte mycket till konversation, jag tittade bara på honom med stora ögon och tyckte att han inte förstod någonting). "Det här med hästar....det går över" sa han, "Satsa på musiken istället, det är en riiiiktig hobby det, nåt som du alltid kommer ha glädje av. Nåt som kommer följa dig genom livet..." Han skulle se mig nu, Kurt. Mitt i!

Kommentarer

  1. You still got it! och det ar MED bebis i famnen! Jag fick precis reda pa idag hur manga det ar som bloggar!! Det ar ju verkligen hur kul som helst! Kram

    SvaraRadera
  2. Fina Louise! Vet du vad, du är en superkvinna! Du är konstnär, musiker och en underbar mamma till dina två små änglar! Underbart!

    O din prinsessa kan vara Trygg i din famn när du samtidigt spelar "Tryggare kan ingen vara... " på "mamma-flöjten" :) Lycka till med flytt! Många kramar

    SvaraRadera
  3. Hur svarar man på det här? Tack!! Så snäll. Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg