Proffs-flyt

Tågvärden såg lite nervös ut när hon löste min biljett i Göteborg och såg vart jag skulle. Stockholm. Sista tåget. Med två barn, ett på varje knä och inte jätteglada någon av dem just då...Så visst förstår jag tvivlet i rösten när hon önskade trevlig resa. Men kolla på det här! One down innan Skövde och den andra inte långt efter. Sån tur, tänker jag och skickar tacksamma hälsningar uppåt. Ett lite mirakel! Men så kom känslan klar och stark. Det är nåt annat också. Jag känner de är flickorna, vet hur de funkar. Många timmar och mycket kärlekssvett eller va man ska säga har tränat upp mig. Långt ifrån perfekt men ändå världens bästa- Proffs på just de här två guldklimparna. Välbetalt jobb, i en annan valuta.

photomap

Susar/sussar genom Sverige i sommarnatten!

Kommentarer

  1. Haha, jo jag svettades ocksa en del karlekssvett pa planet hit till Skottland! Sebbe var saaa duktig, men i den langa kon till passkontrollen brast det. Mycket spring i sma ben, i lang ko. Inte en bra kombo! Julia ville inte sova en blund, daremot forsoka krypa i gangen framfor flygvardinnorna. Japp, karlekssvett var det... :) Tur jag har 3 veckor pa mig att ladda upp infor hemresan!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg