and then it hit me

Skrev terminens sista tenta igår på min födelsedag (som för övrigt var underbar på alla tänkbara sätt). Jag kämpade och slet med frågorna till sista minuten och håller tummarna nu för att det jag lyckades klämma fram räcker till ett hyfsat betyg.

Nu på morgonen drog jag fram dammsugaren för att råda bot på den senaste tidens husliga förfall. Jag drog fram soffan och gick utmed listerna och sög upp varenda Ludde Lump. Med snabeldraken i högsta hugg slog det mig... Jag har sommarlov!!

Kommentarer

  1. Vad läser du och vad ska du bli?

    SvaraRadera
  2. Louise - sommarlov - kan det bli bättre!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Marita, jag läser "kombinationsprogrammet för lärar och masterprogrammet inriktning psykolgi" på SU...någon gång i framtiden när jag blir klar får jag en master examen i psykologi och blir behörig lärare till högstadie och gymnasium i eng och Psykologi. Lisen, sommarlov är ljuvligt!! började fredagen med att så och sätta potatis, hur Soft är inte det! :))) Kram til er båda!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg