changin' time

Imorgon vaknar jag till plugg igen! Jag är löjligt förberedd, som bara en småbarnsmammestudent kan va. Påläst, papper i pärm, post-it-lappar, färgkoder, alltihop... Så otypiskt mig, jag har ju varit den som haft skrynkliga papper löst i väskan och som frågat om vad det egentligen var vi skulle gör osv. Minns när jag läste min första termin på SU (när jag hade all tid i världen)...då gick mycket energi åt till ingenting, typ funderingar på om, vad, när och hur jag skulle börja med en uppgift allt medan morsorna i klassen redan hade lämnat in.... Nu är jag en av dom där- det finns ju ingen riktig möjlighet att slösa tid, när det finns så lite.Vi får se hur det blir framöver, men den här veckan känns i alla fall under kontroll!

Och barnen, dom är lika glada och förväntanfulla som jag.  Pappa för dom själva. Sicken lyx va!


 
Så, allt i allt, det blir bra det här tror jag. Nu kör vi!

Kommentarer

  1. Det kommer bli jättebra! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hoppas det, men det blir fullt ös!!

      Radera
  2. Det här fixar ni galant! (hälsar Annika med munnen full av popcorn. Hm...)

    SvaraRadera
  3. Heja dig. OCH LYCKA TILL! Just nu är du min idol.

    SvaraRadera
  4. Fattar vad du menar. Jag är så mycket bättre student sen jag fick barn! Lycka till till dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg