Bättre än bra

Nä, jag är nog ingen bebismänniska. Visst är de små underbart goa men sorry, första ett-ett och ett halvt året är en transportsträcka. Det blir ju så mycket roligare sen!

Jag och Lova satt och bläddrade i den här lilla fina boken ikväll. Hon satt i mitt knä och jag höll om henne och tjuvluktade på hennes nytvättade hår medan vi pratade och pekade, drömde och planerade. Så underbart. Minns när jag köpte den här boken när Lova var bara nån månad. Oj, vad jag längtade efter (halv)stor-Lova! Så det sög i magen och klumpade sig i halsen. Nu händer det!

Fixarboken : stora och små pyssel för de minsta fixarna och deras hjälpredor av Sara Hjelmstedt

Kommentarer

  1. Måste bara säga att det känns skönt att veta att det inte bara är jag som känner att det första året bara med en bebis är en transportsträcka man måste ta sig igenom.

    Kram! /Ihana

    Ps. Det är så roligt att läsa din blogg!

    SvaraRadera
  2. Va roligt att höra från dig! Välkommen hit:) hoppas ni mår bra, Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg