läslus(t)

Tillbaka på universitetet för att plocka lite poäng. Pedagogik 9 hp. Tyvärr precis så lätt kurs som folk säger- Lyckligt nog precis så lätt som folk säger...Egentligen borde jag klaga och kräva en höjd ribba men jag går hem och pussar på mina godingar istället. Perfekt upplägg just nu. Vissa skulle säga att det är en lite splittrad tillvaro, men det passar mig. Njuter av blandningen av saker jag älskar. Livets lapptäcke. Härligt att tänka nya tankar. Se nya saker. Få ord till sånt som jag upplevt men inte förut kunnat förklara. Tycker verklligen om det. Ja, jag gillar att plugga!

Kommentarer

  1. Livets lapptäcke, underbar formulering! Jag gillar det också. Pluggandet. Men jag gillar mammalivet mer. Allt skarvande gör lapptäcket lite knöligt i kanterna, men det värmer ändå gott!
    - Sara P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg